Valoracions respecte a l’exigència d’EU sobre l’alcaldia de Sagunt a Compromís

pacte

No obstant açò, la proposta aprovada anit en l’assemblea d’EU no ha sigut vista amb bons per l’alcaldable de Compromís, Quico Fernández. “Nosaltres, en principi, no negociem l’alcaldia. No és alguna cosa que ens hàgem plantejat i no crec que siga la fórmula més idònia per a la ciutat de Sagunt”, ha detallat Fernández.

En aquest sentit, el candidat de Compromís ha argumentat que el seu partit ha sigut la força més votada de les eleccions municipals “amb més de 2.000 vots de diferència amb EU”. Per açò, Fernández considera que serà “difícil” arribar a un acord amb EU “si posen aquest tipus de condicions”.

Davant aquest panorama, i si les negociacions no prosperen, Compromís no descarta formar un equip de govern de vuit regidors amb un pacte a dues bandes amb ADN Morvedre, que “no ha posat cap condició d’aquest tipus”, matisa Fernández.

Un comentari a “Valoracions respecte a l’exigència d’EU sobre l’alcaldia de Sagunt a Compromís

1. Parece ser que EU, a perdido el norte, aun no son capaces de entender que en Sagunto-Puerto, hemos votado por un cambio, no por intereses particulares ?? Es que tienen tantas ganas de poder que son capaces de tirar a la basura los votos y la voluntad de sus votantes ??
    Sres de EU, empiecen a trabajar por y para lo que les hemos votado, si no se saco mayoria, hay que quitarse la corbata y tirar de azada, que para eso se les ha votado, porque con esta actitud de (a rio revulto, ganancia de pescadores ), volveremos a tener un ayuntamiento, que piensa mas en lo que gana, que en lo que puede ayudar y ofrecer a su pueblo.
    Mas trabajar y ayudar, “que lo quiero pa mi y si no no juego”,y si no son capaces de poner en practica la voluntad de los votantes, a casita, que hay mucha gente con ganas de trabajar para con su pueblo y conciudadanos.