COMPROMÍS ES REUNEIX AMB LA JUNTA DIRECTIVA DEL FERTIBERIA BALONMANO PUERTO SAGUNTO

11062737_876109685772571_4109660421292241753_n

Quico Fernández, candidat a l’alcaldia de Sagunt per COMPROMÍS i Jose Manuel Tarazona, membre de la candidatura, ens hem reunit amb la Junta Directiva del Fertiberia Balonmano Puerto Sagunto i el seu president, Juan Bataller, de cara a les pròximes eleccions municipals i autonòmiques.

Nosaltres anem a seguir apostant i donant suport al principal equip d’elit de la nostra ciutat, com hem anant fent fins ara. Pensem que el Fertiberia Balonmano Puerto Sagunto ha fet un treball excepcional, amb una política d’eficiència econòmica i serietat tan necessària en la nostra societat.

Entenem que el suport institucional des del consistori municipal i altres institucions,  com hem parlat en la reunió, ha de ser necessari, constant i mutu, és dir, treballar en comú, millorant l’eficiència e  incorporant acords amb algunes àrees de l’ajuntament com el departament de turisme, ja que la visibilitat i projecció pública del primer equip hauria de convertir-se en un ambaixador del nostre municipi i promocionar-nos turísticament, esportiva o culturalment.

Respecte a les escoles esportives, com hem tractat en la reunió, creiem que és bàsic mantenir i reforçar l’estructura dels equips base de l’Escola Municipal d’handbol perquè forma part d’un projecte de ciutat que integra inversió social a través de valors esportius i models de vida saludables. A més d’aportar treball i vitalitat en l’àmbit educatiu i social.

També ens comprometem a posar tot l’esforç possible perquè es finalitzen les obres del poliesportiu situat en el polígon SUP VI, un fiasco més de la Generalitat Valenciana gestionada pel Partit Popular que com en altres importants inversions dóna l’esquena al nostre poble. Aquesta obra, en la qual es porten gastats un milió dos cents mil euros, estan paralitzades i corre el risc de deteriorar-se per la qual cosa incrementarà la inversió económica i el temps necessari per la seua construcción; per açò urgeix la finalització de l’obra.

Arxivat en: #premsa